שמאי מקרקעין במרכז – הדרך האמינה והבטוחה לביצוע עסקת נדל"ן

חלק ניכר מהאוכלוסיה בישראל מרוכזת בערים במרכז הארץ. הערים במרכז הארץ כוללים, בין היתר, את נס ציונה, ראשון לציון, רחובות, יבנה, גבעת שמואל, פתח  תקווה, יהוד מונסון, ראש העין, מודיעין – מכבים – רעות, נתניה, הוד השרון, נתניה, כפר סבא, רעננה ועוד.

כמו כן, בתחום מרכז הארץ נכללות מועצות מקומיות כגון ברנר, גדרות, גזר, גן יבנה, דרום השרון, חבל יבנה, חבל מודיעין, חוף השרון, לב השרון, נחל שורק, עמק חפר ועמק לוד.

 

שמאי מקרקעין במרכז שמכיר את המגוון הגדול של נכסי המגורים השונים יודע שהם מושפעים ממגוון גדול של פרמטריים המאפיינים את הערים במרכז כגון קרבה לחוף הים, נוף לים מהדירה, נוף אורבני מהדירה, מיקום הפרוייקט, פוטנציאל עתידי לשינוי יעוד ו/או תמ"א 38, תכנון עירוני, קרבה לתוואי רכבת ועוד.

 

מסיבה זו, בכל החלטת רכישה ו/או מכירה של נכס מקרקעין במרכז מומלץ מאוד להתייעץ עם שמאי מקרקעין במרכז שמכיר היטב את העיר על המורכבות הגדולה ומגוון הנכסים הרב. שמאי מקרקעין במרכז יודע לערוך דו"ח שומה מסודר שישמש מקור לידע רב בעת החלטת הרכישה ו/או המכירה של נכס מקרקעין. שמאי מקרקעין במרכז ידע לערוך דו"ח שומה לפני רכישה אשר יוכל לשמש לצורך קבלת משכנתא מבנק.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן