שמאי מקרקעין בראשון לציון

ראשון לציון היא העיר הרביעית בגודלה מבחינת האוכלוסיה בישראל. העיר הוקמה בשנת 1882 והוכרזה כעיר בשנת 1950. העיר כוללת אזורי מגורים ותיקים כגון שכונת רמז, שכונת אברמוביץ, שיכון המזרח, רמת אליהו ועוד לצד שכונות מגורים חדשות יחסית שהוקמו בחלק המערבי של העיר במהלך שלושים השנים האחרונות כגון קריית ראשון, נאות שקמה, חתני פרס נובל ועוד.

העיר כוללת מרכזי תעשיה ובהם מרכזי קניות גדולים לרבות "קניון הזהב" הממוקם באזור התעשיה המערבי של העיר ראשון לציון. הקניון הוקם על ידי האחים משה יגאל גנדי בשנת 1993 וכולל מאות חנויות, הקניון נחשב לאחד המוצלחים והרווחיים בישראל. בחלקה המערבי של העיר ישנה רצועת חוף ושכונת המגורים הותיקה "פואבלו אספניול".

כמו כן, העיר כוללת היכל תרבות, אתר בילוי סופרלנד, מרכז לימוד של המכללה למינהל, אצטדיון כדורגל עירוני, תחנת רכבת, פארקים ושטחים ירוקים רבים.

 

שמאי מקרקעין בראשון לציון שמכיר את המגוון הגדול של נכסי המגורים השונים יודע שהם מושפעים ממגוון גדול של פרמטריים המאפיינים את העיר ראשון לציון כגון קרבה לחוף הים, נוף לים מהדירה, נוף אורבני מהדירה, מיקום הפרוייקט, פוטנציאל עתידי לשינוי יעוד ו/או תמ"א 38, תכנון עירוני, קרבה לתוואי הרכבת ועוד.

 

על מנת לבצע רכישה מושכלת, לפני כל החלטת רכישה ו/או מכירה של נכס מקרקעין בראשון לציון מומלץ מאוד להתייעץ עם שמאי מקרקעין בראשון לציון שמכיר היטב את העיר על המורכבות הגדולה ומגוון הנכסים הרב שהיא מציעה. שמאי מקרקעין בראשון לציון יודע לערוך דו"ח שומה מסודר שישמש מקור לידע רב בעת החלטת הרכישה ו/או המכירה של נכס מקרקעין. שמאי מקרקעין בראשון לציון ידע לערוך דו"ח שומה לפני רכישה אשר יוכל לשמש לצורך קבלת משכנתא מבנק.

 

מינהל הנדסה ראשון לציון

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן